Підбір оливи Motul
Францію багато з нас уявляє як країну багетів, вина і неквапливої їзди на кабріолетах уздовж Лазурного берега. Здається, саме тут мало народитися масло для «м'якої» експлуатації, де двигун майже не напружується. Але Motul від самого початку пішов іншим шляхом: він став синонімом витривалості, спортивного гарту та інженерної сміливості.
Сьогодні Motul – це не просто чергове мастило з Франції. Це результат багаторічної роботи з командами автоспорту, де ціна помилки – втрачений фініш. Але ці ж технології тепер доступні й у звичайному житті: для тих, хто щодня їздить містом, стоїть у заторах і часом різко прискорюється, ніби на стартовій прямій. «Мотюль» справляється й із цим.
Марка і модель авто
Чому Motul робить індивідуальний підбір оливи під конкретну модель? Усе просто: у кожного двигуна – свій характер. Один схильний до перегріву, інший – до утворення нагару. Десь важлива термостабільність, а десь – коректна робота фрикційних пар у мокрому зчепленні. Універсального рецепта немає, і Motul – один з небагатьох брендів, які це чесно визнають.
Щоб підібрати оливу правильно, недостатньо знати тільки марку автомобіля. Важливо враховувати конкретний двигун, його сертифікаційні норми, рік випуску і навіть стиль водіння. Саме тому підбір на сайті Motul побудований не за шаблоном, а на базі відкритої бази технічних допусків і внутрішньої експертизи бренду.
Виробники дедалі частіше зміщують вимоги до олив у бік енергоефективності, сумісності з eFuel і надтонкого очищення. Олива майбутнього – частина системи екологічного балансу. Уже зараз оливи Motul відповідають найсвіжішим нормам API SP і ILSAC GF-6, а в лінійці є позиції, що випереджають вимоги автовиробників. І це лише початок.
Енергоефективність особливо актуальна для турбованих моторів, де навантаження на мастило може бути у 2-3 рази вищим, ніж в атмосферних. Такі двигуни потребують оливи, яка не втрачає в'язкість за екстремального розігріву і не руйнується під тиском. А саме такі формули вже входять до лінійки Motul і відповідають стандартам майбутнього. У підсумку ви підбираєте оливу з урахуванням усіх слабких місць і прихованих резервів двигуна. І в цьому разі «індивідуальний підхід» – не маркетинговий метод, а технічна необхідність.
Для двигуна
Один із найживучіших серед водіїв в Україні міфів – що «хороша олива підходить усім». Але це все одно що прописувати всім пацієнтам одні ліки. Навіть у схожих за архітектурою моторів VW і Skoda можуть відрізнятися допуски щодо сажових фільтрів, температурного режиму і чистоти згоряння палива. Тому Motul не пропонує «чарівну банку на всі випадки», а ділить лінійки за типами навантажень і технорм.
Оливи «Мотюль» враховують не лише потужність і тип двигуна, а й такі параметри, як утворення сажі, чутливість каталізатора і навіть швидкість старіння палива в баку. Особливо це актуально для автомобілів, які їздять рідко, але в момент запуску потребують максимального захисту. У результаті мастило не просто «змащує та очищає», а працює як тонко налаштований фільтр під конкретний стиль водіння.
За низкою ознак можна припустити, що Motul розробляє оливи з так званими розумними пакетами присадок – їхня дія не обмежена шаблонними формулами, а посилюється під час різких навантажень. Це логічний наслідок багаторічної співпраці компанії з командами мотоспорту, де від оливи потрібна миттєва адаптація до екстремальних режимів. Такий підхід дозволяє домогтися реального захисту навіть у найжорсткіших умовах міської їзди або агресивного прискорення.
Для трансмісії
Багато хто недооцінює роль оливи в трансмісії – поки не стає занадто пізно. Згідно з експертною статистикою, до 70 % проблем із коробкою передач пов'язані не із «залізом», а з тим, що рідина втрачає свої властивості – перегрівається, густіє або, навпаки, стає занадто текучою. Усе це призводить до прискореного зносу. Motul враховує такі сценарії: у його трансмісійних рідинах закладена висока стабільність в умовах заторів, режимів старт-стоп і різких прискорень.
Ще один популярний український міф – трансмісійну оливу міняти не потрібно. Насправді так звані необслуговувані коробки передач спроєктовані з урахуванням певного терміну служби, який часто не враховує реальні умови експлуатації. Рідини Motul дають можливість продовжити ресурс коробки передач на 20-30 %, забезпечуючи більш стабільну роботу гідроблока, зчеплень і вальниць кочення (тобто підшипників).
При цьому підбір оливи для трансмісії робиться не навмання. Враховуються тип коробки (AT, CVT, DCT), специфікації OEM-виробників, ступінь зносу й навіть клімат. У каталозі Motul легко знайти точне рішення для кожної ситуації – від класичних «автоматів» до спортивних DSG з подвійним зчепленням.
Наша компанія гарантує наявність величезної кількості видів масла «Мотюль» на власному складі. Це дає вам можливість розраховувати на максимально оперативне доставлення до вашого міста. За бажання можливий і самовивіз із Києва.