Договір публічної оферти
1. Загальні положення
1.1. Справжня оферта, відповідно до Цивільного Кодексу України, є офіційною пропозицією магазину «Autooil.com.ua», далі за текстом — «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин, далі за текстом «Договір», та розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця autooil.com.ua (далі - "Інтернет-сайт").
1.2. Моментом повного та безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) укласти договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оформлення Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.
2. Поняття та визначення
2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення:
- «товар» — автомобільні запчастини, автохімія, автомасла, аксесуари.
- «Інтернет-магазин» — сайт Продавця, створений для укладання договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару в тексті та на фотознімках, за допомогою мережі інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, тобто дистанційним способом продажу товару.
- «Продавець» — компанія, що реалізує товари, представлені на Інтернет-сайті.
- «Покупець» — фізична особа, яка уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.
- «Замовлення» — вибір окремих позицій із переліку товарів, зазначених Покупцем під час розміщення замовлення та проведення оплати за допомогою платіжної картки, інтернет-банкінгу, терміналу самообслуговування або післяплати.
3. Предмет договору
3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується сплатити та прийняти Товар на умовах цього Договору.
Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, зокрема:
- добровільний вибір Покупцем товарів у Інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
- оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
- обробка та доставка замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1. Покупець самостійно оформлює замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину через форму кошика.
4.2. При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту).
4.3. При відсутності товару Покупець має право замінити його товаром аналогічної моделі, відмовитися від даного товару, анулювати замовлення.
4.4 Термін формування замовлення – до 2 робочих днів з моменту оформлення заявки. У разі, якщо замовлення оформлене у вихідний чи святковий день, термін формування починається з першого після вихідного робочого дня. Також можливі затримки у формуванні замовлення під час великої завантаженості Продавця.
5. Порядок оплати замовлення
Післяплата
5.1. Покупець оплачує Замовлення за допомогою: сервісу Online платежу Liqpay, платежу на розрахунковий рахунок.
5.2. Після здійснення оплати та отримання з сервера Банку позитивної відповіді (підтвердження) про оплату на екран виводиться сторінка з відповідною інформацією.
5.3. Оплата за допомогою сервісу Online платежів Liqpay (Картою, Приват24, термінал самообслуговування) повинна бути здійснена протягом двох календарних днів з дня оформлення Замовлення. В іншому випадку, Замовлення автоматично анулюється.
5.4. Оплата за допомогою післяплати повинна надійти протягом п'яти календарних днів з дня прибуття Замовлення у відділення транспортної компанії. В іншому випадку Замовлення автоматично повертається Продавцю.
6. Строк, вартість та умови доставки замовлення
6.1. Відправлення замовлення здійснюється силами Продавця та транспортної компанії на адресу та дані, вказані Покупцем під час оформлення Замовлення.
6.2. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар до граничної дати зберігання у транспортній компанії, Замовлення буде автоматично повернено Продавцю. У разі післяплати Замовлення анулюється, а Продавець залишає за собою право надавати оформлення подальших Замовлень цьому Покупцеві тільки після оплати за допомогою Online платежу Liqpay , за винятком післяплати. У разі оплати через Online платіж Liqpay , Покупцеві надається повторне відправлення Замовлення після компенсації Продавцю вартості транспортування в обидві сторони. Щодо вартості компенсації та способу її відшкодування Покупця буде проінформовано за допомогою електронної пошти.
6.3. У разі повторного неотримання товару Покупцем з причин, що не залежать від Продавця, замовлення анулюється та підлягає повторному оформленню на сайті Продавця. При цьому 100% передплата, здійснена Покупцем, повертається на умовах, визначених у п.9.7. справжньої угоди.
6.4. У разі післяплати Покупцеві може бути відправлено інше Замовлення цим же способом оплати тільки після отримання ним попереднього замовлення. Якщо Покупець здійснить Замовлення, коли попередній ще не був отриманий, то новий Замовлення буде скасовано, а Покупець повідомлено про це ел. поштою.
6.5. Безкоштовна доставка - це оплата транспортування замовлення від складу магазину до відділення транспортної компанії, вказаної при оформленні замовлення відправником. Будь-які переадресації чи інші можливі послуги оплачуються Покупцем.
6.6. Разом із замовленням Покупцеві надаються документи згідно законодавства України.
7. Права та обов'язки сторін
7.1. Продавець зобов'язаний:
- виконувати умови цього Договору;
- виконувати замовлення Покупця у разі здійснення оплати від останнього або за умовами післяплати;
- передати Покупцеві товар відповідно до обраного зразка в Інтернет-магазині, оформленого замовленням та умовами цього договору.
- перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його пакування на складі Продавця.
7.2. Продавець має право:
- в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього договору.
7.3. Покупець зобов'язаний:
- своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього договору;
- самостійно відстежувати транспортування Замовлення транспортною компанією за допомогою номера ТТН, наданого Продавцем у смс-повідомленні та в особистому кабінеті на сайті Інтернет-магазину.
7.4. Покупець має право:
- оформити замовлення в Інтернет-магазині;
- вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.
8. Відповідальність сторін
8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору у порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.
8.2. Продавець не несе відповідальності за:
- змінений виробником зовнішній вигляд товару;
- за незначну невідповідність кольорової гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різну колірну передачу моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей;
- за зміст та правдивість інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення;
- за затримку та перебої у наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), що відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
- за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою цього доступу до мережі Інтернет;
- за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів – IP, MAC-адреси, логіна та пароля третім особам;
- за терміни перевезення Замовлення транспортною компанією;
- стан Товару після передачі його транспортної компанії.
8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під її логіном знаходилася інша особа) особам або їхньому майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.
8.4. У разі настання обставин непереборної сили сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачуваний характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити та запобігти розумним способам.
8.5. Сторони докладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей лише шляхом переговорів.
9. Інші умови
9.1. Інтернет -магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті autooil.com.ua .
9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту ( оформлення замовлення та подальшої оплати товару) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збирання, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних у розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».
9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) та є фактичною датою укладання Договору купівлі-продажу між Покупцем та Продавцем.
9.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.
9.6. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцю, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків та ін.
9.7. Повернення коштів за товар, який не було доставлено з будь-яких причин, провадиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів протягом 7-ми банківських днів з дати подання такої заяви у вільній формі електронною поштою Магазину.
10. Гарантійні умови та порядок повернення товару
10.1. Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
- Товар відповідає специфікації автомобіля.
- Товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.
- Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації.
- Гарантійна претензія висунута протягом 10 календарних днів з дати оформлення Акту рекламації.
10.1.1. Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити дані відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України № 615 від 28.11.2014:
- Найменування і реквізити СТО.
- Прізвище та ініціали замовника робіт на СТО.
- Держномер, VIN-код, рік випуску автомобіля.
- Дата заїзду на СТО.
- Пробіг на момент заїзду на СТО.
- Перелік виконаних робіт та їх вартість.
- Перелік складових частин (матеріалів), використаних під час виконання робіт.
- Прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності).
- Підпис Покупця про приймання виконаних робіт.
10.1.3. Гарантія не поширюється на такі види товару:
- Автокосметика;
- Технічні рідини;
- Електроустаткування автомобіля (лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо);
- Видаткові запасні частини (фільтра, масла);
- На електротовари гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент монтажу;
- На вимогу виробника BOSCH, на всі товари цього виробника гарантія поширюється лише за умови встановлення на фірмових станціях BOSCH. Вони ж і розглядають усі випадки рекламації.
10.1.4. У разі виникнення гарантійного випадку компенсація витрат на повторне встановлення гарантійного товару не проводиться.
10.1.5. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо деталі були встановлені клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт.
10.2. Повернення товару
Дані Правила визначають умови повернення товару відповідно до чинного законодавства України., зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу Інтернет-магазину «AutoOil» та інших постачальників в Україні в зв’язку з відмовою Покупця.
10.2.1. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцю необхідно зробити фото товару, зв’язатися з Продавцем, повідомити номер замовлення, артикул та надати підтверджуючі фотографії.
10.2.2. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно з законом УКРАЇНИ "Про електронну комерцію"(Розділ III, Стаття 11.), датою продажу (оформлення електронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
10.2.3. Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також за наявності видаткової накладної, касового або товарного чека.
Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.
Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, що його купує.
Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.
10.2.4. Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, Покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:
- Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення непридатності товару;
- Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
- Копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
- Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- Видаткову накладну, касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.
Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.
10.2.5. На підставі чинного законодавства України Інтернет-магазину «AutoOil» залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку Покупця.
10.2.6. Явними причинами для відмови у поверненні є:
- Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
- Пошкоджена чи брудна упаковка;
- Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
- Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук);
- Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
- Деталі без товарного маркування Продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
- Запчастини без наклейок Постачальника.
11. Термін дії договору
11.1. Цей договір набирає чинності з моменту здійснення Покупцем 100% передоплати (акцепту) замовлення та діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.
11.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичної доставки товару шляхом повернення коштів (100% передоплати замовлення) на картковий рахунок Покупця, зазначений у письмовій заяві.
11.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, у разі невиконання однієї із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.
Цей текст є угодою між інтернет-магазином autooil.com.ua, що зветься надалі «інтернет-магазин», та користувачем послуг інтернет-магазину, що зветься надалі «Покупець» і визначає умови придбання товарів через сайт інтернет-магазину.