Доставка
Самовивіз
Ви можете самостійно забрати замовлений товар у точці самовивозу за адресою: місто Київ, вулиця Білицька, будинок 72.
Кур'єром по м.Київ
Після оформлення замовлення на сайті, вам зателефонує менеджер та по телефону погодить день, час та адресу доставки. Без підтвердження замовлення товар не буде надіслано.
Доставка вже сьогодні, якщо ви оформили замовлення у менеджера до 10:00.
Доставка здійснюється наступного дня, якщо замовлення оформлено після 10:00.
Доставка тільки у будні робочі дні - Пн-Пт - з 11 до 18.00
Замовлення оформлені у суботу та неділю - вирушають у понеділок.
Вартість доставки – якщо сума замовлення товару до 1000 грн. - Доставка 200 грн., сума замовлення понад 1000 грн. - Доставка 150 грн.
Є 2 варіанти оплати замовлення: передплата 100% або оплата замовлення при отриманні.
При виборі варіанта "оплата при отриманні" необхідно сплатити вартість доставки. Оплата при отриманні можлива лише готівкою. Без оплати вартості доставки - товар не буде надіслано.
Зверніть увагу:
- Кур'єр доставляє замовлення лише до під'їзду/входу до будівлі, якщо це не суперечить правилам дорожнього руху.
- Кур'єр на вас чекає до 10 хвилин.
Кур'єрська доставка на СТО
Ми здійснюємо доставку на СТО, де ремонтується ваш автомобіль (тільки у Києві). Щоб оформити таку доставку, необхідно вказати адресу СТО та контактну особу. Потрібна повна оплата замовлення.
Доставка службою таксі
У день оформлення замовлення можлива доставка на таксі за тарифами служби таксі. Необхідна повна передплата замовлення.
Доставка Новою Поштою
Доставка до відділення "Нова Пошта" по Україні. Замовлення буде надіслано на обране вами відділення Нової Пошти. Замовлення надсилається Новою Поштою у день замовлення, якщо замовлення оформлено до 16:30. При оформленні замовлення після 16:30 - ваше замовлення буде відправлено наступного дня. Виключенням являються негабаритні автозапчастини. Таке замовлення потребує відправлення з Вантажного відділення Нової Пошти. Тому негабаритні запчастини надсилаються Новою Поштою, у День замовлення, якщо воно оформлено до 13:00. При оформленні такого замовлення після 13:00 - ваше замовлення буде відправлено наступного дня. Отримання посилки на відділенні Нової Пошти Чи можна перевіряти своє замовлення на НП? Що робити, коли не дають цього робити? Ви маєте право оглянути вашу посилку у відділенні Нової пошти у присутності відповідального співробітника. Товари, які мають незвичайні методи розкриття, можна перевірити тільки щодо цілісності заводської упаковки, але без її розпакування. З більш детальною інформацією ви можете ознайомитись за цим посиланням https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf Якщо немає спеціальних умов упаковки та працівники відділення не дають оглянути посилку, необхідно звертатись на гарячу лінію Нової Пошти 0-800-500-609 Що робити у випадку, якщо під час перевірки посилки виявлено: зовнішні та внутрішні ушкодження? неповна комплектація одного із пристроїв? не вистачає однієї із позицій замовлення? Якщо при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти Ви виявили пошкодження товару, неповну комплектацію або не вистачає якоїсь з позицій, необхідно відмовитися від посилки, або скласти зі співробітником акт невідповідності товару. Після чого зверніться, будь ласка, до оператора інтернет-магазину autooil за номером + 38 (096) 476 45 50. Якщо ви перевірили посилку вже вдома та виявили, що є якісь невідповідності чи пошкодження – ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме при транспортуванні та не можемо відшкодувати товар чи його вартість! Пам'ятайте! Забираючи товар із відділення Нової Пошти, ви погоджуєтесь з його зовнішнім станом чи комплектацією. Частина посилки вам не підійшла? Якщо одна з позицій замовлення не підходить Вам за технічними або естетичними характеристиками, Ви можете відмовитися від усієї посилки або повністю забрати цю посилку. У разі збереження товарного вигляду, відсутності водомеханічних пошкоджень менеджер інтернет магазину допоможе Вам здійснити обмін/повернення. Для цього необхідно зв'язатися з нами за номером + 38 (096) 476 45 50 Які документи необхідні для отримання посилки? Для отримання замовлення у відділенні Нової Пошти необхідно знати номер ТТН або номер телефону, на якій надійшло смс-повідомлення про прибуття посилки до відділення. Менеджеру Нової пошти потрібно пред'явити паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу зі списку https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (пункти 11.2 та 11.3) Чи може інша людина забрати моє замовлення, якщо вона була оплачена/не оплачена? Інша людина може забрати замовлення у разі оплати посилки післяплатою, при пред'явленні номера телефону, на який було зроблено купівлю, та номера ТТН. Сплачене замовлення (наприклад, карткою на сайті) забрати може тільки сам покупець або людина, яку на момент замовлення вказали одержувачем (змінити одержувача можна лише до оплати на сайті).Часті питання, при замовленні доставки товару через Нову Пошту
Чи можна зробити переадресацію на інше відділення НП ?
- Так можливо.
Ви можете звернутися до найближчого відділення з паспортом та номером експрес-накладної та написати заяву на переадресацію вантажу;
Також ви можете звернутися до Служби підтримки клієнтів «Нова Пошта» за номером 0-800-500-609
Вартість перенаправлення розраховується як нове відправлення згідно з чинними тарифами компанії «Нова Пошта» (сума комісії не враховується). При оформленні переадресації можна змінити Одержувача. Детальніше ознайомитись з цією послугою Ви можете тут https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/pereadresatsija.pdf
Як довго посилка може чекати на одержувача у відділенні НП ?
- Ваше посилання може перебувати у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів з моменту надходження.
Якщо в цей період ви не заберете її, замовлення буде надіслано назад.
Чи можливо продовжити термін зберігання посилки на НП, якщо одержувач не встигає забрати вчасно ?
- Так це можливо.
Компанія Нова Пошта надає цю послугу на платній основі. З 6-го робочого дня щодня оплачується зберігання вашої посилки згідно тарифів - переглянути. Для продовження термінів зберігання посилки потрібно звернутися до менеджера інтернет-магазину autooil за номером + 38 (096) 476 45 50 та підказати номер замовлення.